Kochani obserwatorzy ♥

niedziela, 24 czerwca 2012

IN&OUT

Koturny z odkrytymi palcami? Zdecydowanie IN! Drewniana lub ,,słomiana" koturna- podwójne IN. Zdecydowanie polecam w upały oraz na plażę do stroju kąpielowego!






_________________________________________________________

Stroje kąpielowe bez ramiączek w fluorescencyjnych barwach - zdecydowanie! Świetnie wyglądają pod białym pareo!







_________________________________________________________

Kwiaty we włosach...Znowu powraca do mody? Oczywiście!Każdej dziewczynie dodaje to uroku!








Aż mnie skręca jak widzę dollki z pomalowanymi dałymi powiekami...No i wygląda to passskkkuuudnieeeee.
_______________________________________________________





Japonki + Skarpetki = zabójcza para
Ciekawa jestem czy kiedyś taki styl był modny? Nie polecam nosić takiego zestawienie ponieważ ,,siara" murowana!



_________________________________________________________

Pióromaniakatakultizm... Kolejna sławna choroba polegająca na nakładaniu zbyt wielkiej ilości rzęs , biżuterii , i wszystkiego co się ma pod ręką na twarz swojej doll.Wygląda to paskuuuudddniiiieeee. W tym przypadku nawet metamorfozy nie pomagają!!!

9 komentarzy:

Ewe :* pisze...

Mogę powiedzie że strój i buty ładne :D
Japonki i skarpety rzeczywiście obciach.
Malowanie całych powiek też mis się nie podoba.
A jeśli chodzi o kwiatki to ja osobiście je lubię ale chodzę tylko z takimi co są na gumkach do włosów(np. jak rb koka to na ozdobę)
Post całkiem fajny lubię modę i ciuszki itp. więc jak dla mnie może być ich więcej :D
Ew-unia-czan

| Paczi pisze...

Koturny mi się podobają. Strój kąpielowy również. Jeśli chodzi o kwiaty to lubię je, niedawno w Rossmanie kupiłam nie kwiatka, ale kokardę do włosów w drobne kwiatki, bardzo mi się spodobała. Nie tylko białe malowanie, ale innymi kolorami do powiek mi się nie podoba. A skarpetki..co tu dużo mówić :)

Ps. nie musisz pisać paskuuuudnieeee, zamiast tego napisz !!! :)

patrycja_2000

| Paczi pisze...

Przydałby się też jakiś wstęp, np. nowy cykl, albo coś tam. Ale nie mogę się do wszystkiego przyczepiać, bo coś nowego jest na blogu, tak trzymać!

Anonimowy pisze...

dobry post aczkolwiek co do tej biżuterii można nazwać po polsku a nie wymyślać jakieś dziwne słowa i do paskudnie - nie trzeba przeciągać liter - to wygląda kiczowato a polski język ma wiele przymiotników.

domi_zhp pisze...

oj dobra dobra ... bynajmien jak napisze passssskkkkkuuuddddnnnieeeee jest więcej komentarzy... nie no żart oczywiście, lubie rozładowywać atmosferę!:)

Anonimowy pisze...

I bardzo dobrze potrzeba trochę pokorny ludzi na tym świcie ;D

domi_zhp pisze...

:) HEH

enn313 pisze...

Osobiście nie lubie koturn, ale są zdecydowanie hot :)
Co do kostiumu to wole z np flagą USA ( w tym roku taki mam ♥).
Japonki i skarpetki to porażka, tak samo jak sandały i skarpetki -.-

enn313

Diana pisze...

błędy robisz :P sweetxp