Kochani obserwatorzy ♥

niedziela, 19 lutego 2012

Loteria

CudownaJulia funduje :
- 1 x 200sd 
- 1 x 100sd 
- 2 x 50sd


NuWkA funduje:




 Gaba-Rodak funduje:

 Aby wziąć udział w loterii należy:
- Być naszym obserwatorem bloga
- Wpisać się poniżej - nie zapomnij podać nick na Stardoll !
- Mieć 2 sm lub 2 sd  
- Napisać czy się jest ss czy nss
- Jeśli chcesz możesz napisać numer nagrody, który Cię interesuje
- Możesz też napisać jaki numer nagrody masz by znów w razie czego jej nie wygrać


Loteria zakończy się gdy magiczna liczba obserwatorów przebije 300.

Jeśli chcesz być jeszcze naszym sponsorem, zgłoś się do mnie i napisz, co chcesz za sponsorować (CudownaJulia). 
Sponsorzy również mogą brać udział w loterii .

88 komentarzy:

Domi ;d. pisze...

zgłaszam się
jestem ss. mam nr 11 i 12 :). jakby co to dopiszę co mam ;P
kombosynaNK

Monisiak98 pisze...

Zgłaszam się ;) Jestem ss...

monik1998

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się xd
gaba-rodak

Unknown pisze...

zg się :)! Jestem ss!
kusia109

13dominika13 pisze...

Zgłaszam się ;) Jestem ss.
Proszę o wygraną kasy bardzo proszę (błagam)

13dominika13

Weronika pisze...

Zgłaszam się. Do 21.02 jestem Superstar ,a potem już chyba nie będę :( Mam już nr. 12

AnimeSupergirl

| Paczi pisze...

Zgłaszam się. Ne jestem SS mam numerek 9 więc chciałabym numer 10
patrycja_2000

Memories pisze...

Zgłaszam się. Mój nick to klijo28. Mam: 1,9,10,11,12. Najbardziej chciałabym nagrodę numer 4 lub kaskę :-) PS: Jestem SS

Miss_Natalka773 pisze...

Zgłaszam się. Jestem ss. Nie mam żadnej z tych rzeczy.

Miss_Natalka773

Oliwia pisze...

*13dominika13
Nie wiadomo czy w ogóle wygrasz. Z resztą to nie zależy od nas tylko od generatora liczbowego i od wielu innych rzeczy. : )

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
jestem ss. mam nr 11 i 12 i 8 i 7
mój nick to Wiktoria_miss

Lady Susann pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lady Susann pisze...

Zgłaszam się , jestem ss , mam 2 sm i sd na koncie ; ) . Bardzo podoba mi się sukienka HB nr 3 no i pieniążki są kuszące : ] .

Challaya

Isiak pisze...

Zgłaszam się!
Podoba mi się 2 <3

Mój nick na stardoll: Isiak

Nikola S. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Nikola S. pisze...

zg sie mam wszystko co potrzeba jestem nss. Nikolst

Ola :) pisze...

Zgłaszam się :D

Ja chce kaske ;D

Krysia12

RockyDanceCece pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

zgłaszam się. jestem royalty.
chciała bym dostać sd.;)

| Paczi pisze...

Już mam 2 sd i zaraz będę ss
patrycja_2000

Croco pisze...

Nie mam SS, chciałabym wygrać numerek 9 lub 10.
joasiaola321

RockyDanceCece pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Żałosna Karykatura Człowieka pisze...

Zgłaszam się. Mam numerki 1,2,4,5,6,7,8,11,12.
Najchętniej wygrałabym trochę kasy. Jak coś jestem ss. Na stardoll jestem HaniaEmily34

13dominika13 pisze...

zg sie

13dominika13

stardolFiolet20 pisze...

Zgłaszam się !!!
Nie jestem ss , ale mogę kupować w bazzarku. Chciałabym coś za sm . ;)

stardolFiolet

Natalia/klaudynka016 pisze...

Zgłaszam się!!

Jestem SS

Interesują mnie sd.

klaudynka16

Kara pisze...

zgłaszam się
jestem ss

Paulga

domi_zhp pisze...

zgłaszam się jestem royalty:)

domi_zhp

bbrxxks pisze...

zgłaszam się !! ;)

missbarbie2479

Unknown pisze...

zzgł się mam nr.3,4,6,7


marina034

vikisamselek pisze...

Zgłaszam się.
Jestem superstar.
Mam numer 1,4 i 11.
vikisamselek

Michellina pisze...

Zgłaszam się,jestem ss, mam nr 9 i 11
Mishel37

michalka1996 pisze...

zgłaszam się !
michalka1996

milo pisze...

Zgłaszam się.
Jestem obserwatorem.
Mam 2 sm i 2 sd.
Zastanowię się czy czegoś nie zasponsorować... :)
milciafal.1

Adula100 pisze...

Adula100, jestem ss.

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się ;)
Jestem ss
Z nagród dla ss mam numer 7
gabi1224

Aspektywnie pisze...

zgłaszam się ;d mam wszystkie ubrania. najbardziej interesują mnie stardollary ^.^

nick na sd : ancurek33

Suzie.1999 pisze...

Zgłaszam się :) Mój stardolowy nick to Suzie.1999. Jestem ss. Oczywiście jestem wierną obserwatorką waszego bloga :) i posiadam 2 sm i 2 sd.

Anonimowy pisze...

zglaszam sie
na razie nie jestem ss, ale zawsze moge zostac ;p
mam nr 11 i 12, ale najbardziej bym chciala stardollary :)
evalegi

Mikols pisze...

Właśnie mi się kończy ss, ale zamierzam sobie doładować :)
Chciałabym wygrać stardolary.
Mam już nr 9.

Punknikola9

pudzian11 pisze...

Zgłaszam się.
Jestem ss.Mam numer 5,8,11 i 22 :D A jestem zainteresowana numerem 9 :) No i oczywiście stardollarami :D
pudzian11

RockyDanceCece pisze...

Zgłaszam sie, jestem ss :)
Mam nr 3,4 i 9 :)
RockyDanceCece

floohale pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
floohale pisze...

Ołkej :DD . Podoba mi się nr . 1 , 3 i 11 ja i również ta spora sumka stardollarów :D Mój nick to ashley_elizka . Looknijcie przy okazji :D . Jestem Royalty :)

missluucy1990r pisze...

zgłaszam się
jestem ss i obserwatorem mam na zakup
najbardziej 200sd 3,4,6 (najbardziej 200sd)

missluucy1990r

Kasia pisze...

Zg się ! Jestem ss i mam rzeczy o numerkach: 11 i 12. Najbardziej interesują mnie rzeczy o numerkach: 1 lub 3.

Mój nick na stardoll to SecretLilka

misola123 pisze...

zgłaszam się nie jestem ss
misola123
cokolowiek chcę dostać

Anonimowy pisze...

Zg :)

Tak mam 2 sm i 2 sd :)
Natixdoll

Stardolowiczka.;D pisze...

Zgłaszam się :P
Nie jestem ss.
Dusiaaaa

SharpayDenali pisze...

Zgłaszam się.
Nick na Stardoll: SharpayDenali
SS. Najbardziej interesują mnie stardollary :)

SharpayDenali

natalia..27 pisze...

Zgłaszam się


natalia..27


ja jednym koncie nss na drugim ss.


Stardolly najbardziej :)

Olivia Kofi pisze...

Nick : oliwcia_paris
Mam 2sd i 2sd
Jestem SS
Posiadam nr : 5, 7, 11
Chciałabym wygrać nr 4

monia pisze...

Zgłaszam się !
Jestem ss ;]
Mój nick : TaaWalnieta44
Mam 2sd i 2sm ;)

RudyRuby pisze...

Zgłaszam się, mam 7,8 (w schowku), 11, 12.

Pozdrawiam, RudyRuby ♥

patusiaxdedusiastardoll pisze...

zg
jestem nss
mój nick to patusiaxdedusia
jestem zainteresowana stardolarami

Natalia/klaudynka016 pisze...

Zgłaszam się! ;**
Mam pieniązki
Jestem SS
Interesują mnie główni SD.
klaudynka016

StardolL FashioN pisze...

Jestem obserwatorem :)
Nik na stardoll sisi_penny
Mam 2 sd 2 sm)
jestem ss)

Ktoś pisze...

zg się jestem ss

doniczka.

Ktoś pisze...

mam 11

Pani.Horankowax pisze...

zg . nie jestem ss . mój nick to karolina09809 . nie mam niczego z tych rzeczy -,-

truskaffkowe pisze...

zgłaszam się !

ss tymczasowo nie mam aczkolwiek planuję zakupić w najbliższym czasie, obserwuję bloga, sd i sm mam, podoba mi się 1 i 3 :D

mój nick na stardoll: truskaffkowe

Unknown pisze...

zgłaszam się ;)

mam nr.6

jestem SS

lovejulia.super

Porshia pisze...

Zgłaszam się :) Jestem ss i mam już ciuch z numerkiem pierwszym ^^

Porshia pisze...

Mój nick na stardoll to Wiki65

Karolina Kopa pisze...

Zgłaszam się :) Najbardziej interesują mnie stardollary lub nr 4 :P

DzieciDowna

enn313 pisze...

Zgłaszam się!!
Mam nr 6 i 1. Mam 2sd i 2sm
enn313

❤❤❤ anetka9995 ❤❤❤ pisze...

zg się


mam sd na zakup :D


anetka9995

karola.0127 pisze...

Zgłaszam się!
Jestem ss
Mam 1, 5 i 6
LoLa_sweet1

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się!

Mam 11, 12, 8, 7

Cool_Girl19998

Nikola S. pisze...

jestem nikolst mam wiekszosć heh.. a interesuje mnie 10 jestem nss
(obecnie)

Emma pisze...

Zglaszam sie mam 11
Interesujom mnie sd i 1,9 oraz 10
Jestem nss
KINIA1519

Izus pisze...

Zgłaszam się! :) Jestem royalty.
iizuuniaa

Lady Susann pisze...

Zgłaszam się , piękne nagrody , jestem ss : )

Challaya

M pisze...

Jestem ss : )
świetne sukienki . ; )
-misia217

kala_9507 pisze...

ss, kala_9507

Paula XD pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
lovelooksky pisze...

Zgłaszam się , Madzik-Owadzik .

Rzeczy które mam od Gaby-Rodak to 6.

Z nagród zastępczych mam ; 1 i 4 ciuszek .

lovelooksky pisze...

Aha i jeszcze jestem nss.

Madzik-Owadzik

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się. Jestem obserwatorem oraz ss.
Mój nick to kwiatka567
Skusiłabym się na trochę StarDollarów oraz numer 10, 11 i 8.

Dalilahome pisze...

Zglaszam sie. Domi_88
Jestem ss i mam: z tych nowych rzeczy te pelerynke hb w czarno biala panterke.. :)

Kokosowa Nuta pisze...

zgłaszam się :)
obecnie jestem nss
mam: nr 12
interesował by mnie numerki: "z nagród zastępczych" - nr 1

Dulce1212

Burn It Down ... (MajaPretty2000) pisze...

zgłaszam się !
interesują mnie pieniążki lub 2, 3, 4 :)
MajaPretty2000

gabi* pisze...

Zgłaszam się
Piksinina

Paula XD pisze...

Zgłaszam się
jestem ss .

PaulaXDD

wiktoria200 pisze...

zgłaszam się
nie jestem ss
Mój nick wiktoria200

Missjasika1 pisze...

Zgłaszam się
Missjasika1
Jestem ss i royalty :)

Unknown pisze...

Zgłaszam się:D
Wandosz ;*
Jestem ss:D