Kochani obserwatorzy ♥

niedziela, 24 czerwca 2012

Wybór dnai

Dzisiejszym wyborem dnia jest sukienka marki N.K. Tribute - nowego sklepu na stardoll. Jest ona w cenie 23 $ i pomimo iż to nie tak mała sumka dla przeciętnych użytkowników to jednak uważam że jest ona warta swojej ceny. Ma ładny i modny wzór na lato plus ramiączka wykonane są w ciekawy sposób co sprawia że nie jest przeciętną "kiecką w kwiatki".
Podoba Wam się ?
Kupicie ją ?

--------------------------------------------------------
Wybaczcie tak przy okazji za moją chwilową nieobecność ale mam cały czas problemy z internetem - mozolnie trochę działa a obrazki ładują się wieki + chciałam dać trochę czasu na za klimatyzowanie się nowych redaktorek  - czasem za bardzo się rozpędzę i inni nie mają co pisać xd

3 komentarze:

| Paczi pisze...

Ostatnio zajmuję się szukaniem ubrań w Starbazarze, zostało mi niecałe 50 SD. Poza tym zrobiłam zakupu już w tym sklepie. Mam rurki, bransoletkę i dwie pary butów. A co do sukienki to jest ładna, ma fajny wzór i ramiączka.

patrycja_2000

Ewe :* pisze...

Mi nawet gdyby nie te "druty" u góry.
Ale nie kupie.
Ew-unia-czan

enn313 pisze...

Bardzo podobają mi się te ramiączka! Kolorystyka też jest ładna. Ale nie wiem czy kupię.

enn313