Kochani obserwatorzy ♥

niedziela, 13 maja 2012

Casting na redaktorki/redaktorów

Jak pewnie zauważyliście, nasza ekipa powoli się zmniejsza. Czas temu zaradzić. Postanowiłam, że zatrudnię 2 nowe osoby chętne do pracy na stanowisko redaktora od newsów lub modowego.

Wymagania (zgłoszenie):
1. Napisz, na jakiego redaktora startujesz.
2. Musisz być odpowiedzialna/y.
3. Systematyczna/y.
4. Bezbłędnie pisać.
5. Mieć czas.
6. Mieć skończone 11 lat.
7. Napisz, co chciałabyś / chciałbyś wnieść na bloga.

+ jeśli chcesz, dopisz, czy jesteś ss, czy nie.

Casting jest dostępny wyłącznie dla obserwatorów bloga.

Wyniki: 17.06.12

15 komentarzy:

| Paczi pisze...

Sorry, ale dodaję już na innego bloga spoilery i zamierzam za jakiś czas otworzyć własnego bloga + muszę poprawić kilka ocen przed końcem roku szkolnego, wiec mam dużo nauki. Nie mam skończonych 11 lat :) Za 3 miesiące skończę :P

patrycja_2000

Anonimowy pisze...

Powodzenia życzę wszystkim biorącym udział i walczcie bo warto :)

Ewe :* pisze...

powodzenia biorącym udział..:D
Ew-unia-czan

NajlepszaVera pisze...

Hej. Jestem Veronica, mam 16 lat. MOgłabym pisać na blogu o nowinkach, robić stylizacje :) Mam ponad 4000sp, uważam, że jestem odpowiedzialna i systematyczna. Pisałabym kilka postów dziennie. Mam dużo czasu. SS jestem cały czas, brakuje mi 4 dni do Royalty. Potrafię robić screeny. Mogłabym wnieść na bloga jakieś oceny apartamentów, bądź stylizacji czy makijażu.
NajlepszaVera

NajlepszaVera pisze...

chciałabym jeszcze dodać, iż mogłabym wybierać raz na tydzień jakiś kolor i robić przegląd Starplazy. Np. różowy i wybrać 5 bluzek, pięć spódniczek, pięć dodatków itd w tym kolorze i krótko opisywać dlaczego są godne uwagi ;] A kiedy by były wyniki castingu? :] NajlepszaVera

Unknown pisze...

17 czerwca:)

domi_zhp pisze...

Może na początek napiszę coś o sobie. Mam na imię Dominika, mam 15 lat. Na stardoll można znaleźć mnie pod nickiem domi_zhp .W wolnym czasie amatorsko zajmuję się fotografią , gram na gitarze , skrzypcach . Za miesiąc kończę szkołę muzyczną.Nie potrafię się nudzić , jestem osobą pozytywnie zakręconą , aktywną.Posiadam spore doświadczenie w blogowaniu.Jeżeli cię to nie przekonuje , to dodam , że bardzo dobrze radzę sobie z językiem polskim i pisanie sprawia mi przyjemność . Posiadam umiejętność tworzenia spoilerów i screenów. Na pewno moja przygoda z blogiem nie skończy się po kilku dniach. Jestem nastawiona na długą współpracę, mam nadzieję, że Ty również.Chciałabym zostać redaktorką do spraw newsów itd. Próbkę mojego pisma można zobaczyć na blogu stardoll-royalts.blogspot.com .Mam ~~ 1500 sp , jestem osobą lojalną i odpowiedzialną .Poświęcam bardzo , bardzo dużo czasu na stardoll. Jestem zawsze w kontakcie ze znajomymi z innych blogów. Royalty jestem już od października ubiegłego roku. Mogłabym pisać wiele, wiele postów dziennie.Chętnie poświęcę trochę SD i SM na konkursy.
Liczę na pozytywne rozpatrzenie mojego zgłoszenia
domi_zhp :)

StardolL FashioN pisze...

Hejka, jestem odpowiedzialna, i to bardzo :DD chociaż że jestem ukrainka nie robie dużych bledow, poprostu nie mam dopasowanej klawiatury :D ja mam duzo czasu, ja sie ucze spoko wiec mam wystarczajaco czasu) mam skonczone 12 lat :P chcialabym pisac o ciuchach jakie sa trendy w roznych krainach :D takze rozne ciekawostki o modzie :L bylam redaktorka na ukrainskim blogu ale jego wlascicielka go usunela :D lubie robic rozne konkursy, i jestem pomyslowa i originalna :P jakby co to pisz do mnie na stardoll sisi_penny :*

| Paczi pisze...

Ok. Teraz zauważyłam, że mam dużo czasu, straciłam posadę na jednym z blogów , gdyż go usunięto. Może na niego powrócę, ale byłam tam tylko od spoilerów. Mogę pisać o nowościach, poza tym jak wcześniej pisałam umiem robić spoilery, wiem jakie będą przyszłe wybory dnia, ponieważ są zapowiedzi. Dodatkowo mogą wprowadzić stylizacje z darmówkami lub zwykłe stylizacje, makijaż krok po kroku, Hot Or Not makijaże. No to teraz się przedstawię:
Jak wiecie na imię Patrycja. Na Stardoll byłam wcześniej od 2009 roku. Konto ma nazwę Mileycyrusok5 i jeszcze jest. Zrobiłam sobie przerwę zanim została wybrana pierwsza Miss Stardoll World. Pomyliło, mi się do tych skończonych 11 lat, bo już jedenaste urodzinki miałam :) Teraz będą 12, a dokładniej 3 sierpnia. Jak widać interesuję się modą. Nie ważne co robię w wolnym czasie, ale dla ciekawskich często chodzę na miasto, odwiedzam koleżanki. Teraz są wakacje, więc może rzadziej będę na Stardoll i w ogóle w domu, bo już planuję kilka wyjazdów, jeszcze w czerwcu. Mam niecałe 1700 SP, niedługo 2000. Komentarze moje może i nie są najlepsze, ale to nie egzamin i przed dodaniem jakiejś notki zawsze ją sprawdzam i nie zapominam o np. ą i ę. Czasami jestem SS, ale jeszcze daleko mi do Royalty, bo szczerze mówiąc nie wydam tyle pieniędzy na grę. Więc gdy się zdarzy okazja, lu jest jakaś promocja na Stardoll doładowuję sobie te SS. Na Stardoll spędzam około dwóch godzin dziennie, ale odwiedzam też inne blogi, strony. Gdybym została redaktorką robiła bym jakieś MK lub dodała z 10 SD do nagrody dla komentatora miesiąca. Tak poza tym to chciałabym zachęcić wszystkich do komentowania bloga i dodania się do obserwatorów. Dlatego iż to jeden z moich ulubionych blogów poleciłam go w mojej prezentacji.

| Paczi pisze...

Chcę jeszcze dodać, że nie będzie mnie na ogłoszeniu wyników. Wyjeżdżam 15 wracam 22 czerwca

patrycja_2000

NajlepszaVera pisze...

opócz tego zapraszałabym ludzi do obserwowania i pisałabym dużo postów dziennie ;d organizowałabym też loterię i angażowała w sprawy bloga :] NajlepszaVera

peach_witch pisze...

Hej !
Nazywam się Karolina, chodź wszyscy mówią do mnie Kika.
Mam 13 lat i chodzę do klasy humanistycznej. Mam parę blogów, nie tylko Stardoll. W mojej szkole często biorę udział w konkursach literackich itp.
Uwielbiam pisać, a moim marzeniem jest zostać pisarką lub redaktorką. Na razie mogę spełniać je właśnie na blogach.
Nie chcę pisać o sobie mnóstwo, ponieważ cenię prywatność.
Nienawidzę osób, które kopiują czyjś styl, nie potrafią przyznać racji i zmieniają się dla kogoś.
Jeśli chodzi o moje zainteresowania to zalicza się do nich pisanie, pływanie oraz czytanie.
Uwielbiam to robić! jest to dla mnie czymś magicznym...
Jesli chcesz dowiedzieć się więcej wejdź na mój profil na Stardoll. Kikaa11kikaa.

Mam nadzieję, ze zrobiłam dobre wrażenie. Pozdrawiam i życzę szczególnie miłego dnia.
Kika ^^

Withered Rose pisze...

Hejka.
Chciałabym zostac redaktorem od newsów.
Wymagania spełniam. Czas mam, i 13 lat. Jestem royalty.
Mam duże doświadczenie w blogowaniu. Pisałam łącznie na 6 blogach, które brakiem obserwatorów nie grzeszyły. Myślę, że piszę bezbłędnie. Mam mnóstwo szalonych pomysłów.

Cool_Girl19998

Rosay pisze...

Jestem najmi [ na stardoll]
Kiedyś byłam tu redaktorką i chciałabym tu wrócić żeby zacząć sprawować funkcję "redaktorki newsów".
Mam 14 lat i jestem royalty. Miałam kilka blogów ale nie wypaliły z powodu małej oglądalności. Liczę że wygram casting abym mogła naprawić błędy z przeszłości.

Flooms pisze...

Siemka

Jak widzę blog się rozpada i jest coraz mniej czytany.

Ja chcę to zmienić, ponieważ wiem że ten blog ma nadal duszka.

Jestem solidny - :)
Hmmm... Odpowiedzialny :)
Systematyczny
Pisałaś żeby być bezbłędnym ;p
Zawsze gdy napisze post sprawdzę go dwa razy zanim umieszczę go na
blogu
Mam dużo czasu . Na kompa wchodzę codziennie i codziennie dodawałbym nowe ciekawe posty do bloga

Bardzo proszę o rozpatrzenie mojej prośby ;p