Kochani obserwatorzy ♥

sobota, 23 czerwca 2012

Cześć.

Pamiętacie mnie?
Tak, to ja bezczelnie odeszłam z tego bloga, i to było błędem.
Nie wiem, jak usunąć się z redaktorek bloga, bo jak widzicie Julia tego nie zrobiła.
Widzę tutaj dwie nowe redaktorki.
Ja też chciałabym wrócić do tego grona.
Jeżeli Julia się zgodzi i Wy okażecie trochę przychylności (mam na myśli obserwatorów) to ja z chęcią wrócę.
Nie, nie będę się obijać, postaram się być bardziej aktywna niż wcześniej.
A więc? Jakie jest wasze zdanie? Julio?

3 komentarze:

Ewe :* pisze...

Nie chce być wredna ale jeżeli się raz zawiodło to i drugi również.
Masz racje popełniłaś błąd przez co Julia musiała szukać nowych redaktorek.
Ja jestem przeciwko twemu powrotowi i nie mam zamiaru się z tym kryć.
Ew-unia-czan

| Paczi pisze...

Jestem ciekawa jak spełnią się nowi redaktorzy, bo jak na razie (nie będę pisała nicku) robią posty na odwal! Jeżeli notki będę dodawane systematycznie, na czas, ciekawie napisane chciałabym abyś została.
ps. chciałabym aby ktoś wprowadził hot or not i prowadził je systematycznie!
patrycja_2000

Anonimowy pisze...

Jak dla mnie są dwa typy ludzi -ci co się do tego nadają i nie. nie ma żadnych wytłumaczeń - albo jest się odpowiedzialnym i sumiennym albo praca będzie na odwal.
Nie znam cię więc nie mogę ocenić jaką osobą jesteś ale co do pracy jakąś włożyłaś w bloga i czy chciałabym cię tu znowu to mówię NIE.