Kochani obserwatorzy ♥

wtorek, 22 maja 2012

Nowości w starpalzie

Z tych rzeczy mogę Wam polecić w szczególności czarną sukienkę za 13. 
Bardzo ładnie leży na lalce i z drugiej strony ma ciekawe szelki.
Kolejną rzeczą jest ta dziwna kamizelka za 52 monety. 
Można ją ciekawie wykorzystać, sama nie znaczy nic lecz przy 
użyciu kreatywnego umysłu można stworzyć oryginalną i pomysłową stylizacje.
Jeśli mówimy o oryginalności ta spódnica na łańcuchach na pewno powinna się 
znaleźć w tej grupie. Oczywiście też Wam ją gorąco polecam. 



4 komentarze:

lovelooksky pisze...

Mi jakoś nie specjalnie podobają się te ubrania , buty są całkiem ładne . Ja nie mam "kreatywnego umysłu" , tak więc nie wykorzystałabym tej kamizelki do niczego .

Madzik-Owadzik

| Paczi pisze...

Hb jest dla mnie za drogi, podoba mi się czarne bolerko za te 52 SM, trampki są dosyć tanie, więc moze je kupię, a podkolanówek rzadko używam

patrycja_2000

Ewe :* pisze...

nic nie zwykłego raczej nie kupie.
Ew-unia-czan

enn313 pisze...

Podobają mi się buty i kamizelka.
enn313