Kochani obserwatorzy ♥

wtorek, 22 maja 2012

Stlizacja

Ostatnio byliście bardzo mili kiedy wystawiłam swoje stylizacje, ciepło powitaliście moje nadobowiązkowe posty. Dlatego dzisiaj przygotowałam kolejną stylizacje trochę w stylu retro.
Okulary - Spectakular - 20 monet
Naszyjnik - Decades - 43 monety
Bluzka - Decedes - 75 monet
Marynarka - darmówka - 0 monet
Spodnie - Volie - 8 $
Torebka - Windows of the World - 5 $
Bransoletka - Kampania klubu mojego wyrobu - 6 $/60 monet.
Buty - Volie - 50 monet 
Cała stylizacje kosztuję 13 $ 248 monet 
Podoba Wam się ? 
Jakieś zastrzeżenia ? 

4 komentarze:

lovelooksky pisze...

Mi się bardzo podoba :) . Bardzo ładna jest ta marynarka , jednak nie chciało mi się zmieniać proxy , teraz po części żałuję . Dosyć tania ta stylizacja , bardzo ładnie prezentuje się na dollce .

Madzik-Owadzik

| Paczi pisze...

Zmieniłabym buty na jaśniejsze, a reszta mi się podoba. Najładniejsza jest chyba kopertówka i marynarka :)

patrycja_2000

Ewe :* pisze...

Zgadzam się tania stylizacja.
Marynarka boska żałuję że nie zrobiłam :(
A stylizacja jest super!
Ew-unia-czan

enn313 pisze...

Bardzo mi się podoba ta stylizacja.
Po pierwsze jest tania i bardzo stylowa. Jednak ja też jej nie zrobiłam marynarki :(
enn313