Kochani obserwatorzy ♥

wtorek, 22 maja 2012

Nowy Hot Buys

Na początek pragnę przeprosić że byłam nieobecna. Kilka rzeczy się działo,humor nie dopisywał i miałam sporadyczne bóle co odebrało mi cały entuzjazm. A nie chciałam prezentować mojego "JA" przed wami, jako zombie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teraz część właściwa. Do starplazy doszedł nowy Hot buys. Nie widnieje w żadnym sklepie więc trudno mi powiedzieć gdzie go kupicie. Kosztuję on 19. Podoba mi się ale nie jest wart swej ceny.
Podoba Wam się ?
Zakupicie go ?


4 komentarze:

| Paczi pisze...

No z ceną przesadzone. Znajdę tańszą w sb. Ładny rysunek i kolor

patrycja_2000

lovelooksky pisze...

Jest drogi , po za tym nie pasuje mi fason tej koszulki . Co do koloru i wzoru , jest genialnie . Ja jej nie kupię.

Madzik-Owadzik

Ewe :* pisze...

Droga naprawdę z ceną przesadzili.
A mi ta bluzka bardzie przypomina zrobioną przez młodego projektanta niż HB...
Nie kupuje.
Ew-unia-czan

enn313 pisze...

Mi się podoba. Jest ładny, ale za drogi. No troche przesadzili -.-
enn313