Kochani obserwatorzy ♥

poniedziałek, 26 marca 2012

Wyniki konkursu na stylizację.

Uff, przeglądnęłam wszystkie stylizacje. Powiem szczerze, że wszystkie stylizacje były piękne. Wahałam się tylko nad dwoma, ale w końcu wybrałam. Nie przedłużając, konkurs na stylizację wygrywa ... cool.girlDance. Wygrywasz fryzurkę, przypominająca tą za 4000 sp.

Hehe, troszeczkę się zaśmiałam, bo akurat udała Ci się stylizacja na wiosnę. No brawo, brawo. :)


Wygląd nagrody


Po nagrodę zgłoś się do Queen_Natalia. Masz czas do jutra, do godziny 18:00 inaczej nagroda przepadnie.
Gratuluję !

4 komentarze:

| Paczi pisze...

Gratulacje ! ;-) Szkoda, że nie wygrałam
patrycja_2000

Suzie.1999 pisze...

Gratuluje wygranej! Twoja stylizacja jest bardzo ładna ;)

RockyDanceCece pisze...

Gratki, bardzo ładna i wiosenna stylizacja :)

ChemicalSnake pisze...

Ojejku dziękuję ! :) ;-*regularnie odwiedzam bloga. opłaca się jest świetny. ;)