Kochani obserwatorzy ♥

wtorek, 27 marca 2012

Dostawa kosmetyków DoT

W starplazie ukazała się dostawa kosmetyków ze sklepu Dot. Ostatnim razem były to ostre barwy, przeważały ciemne kolory. Tym razem admini pozwolą nam kupić piękne kosmetyki w pastelowych kolorach. Tematyką przewodnią była pewnie wiosna co nie trudno się domyśleć.




Tak wyglądają piętra w sklepie. A poniżej umieściłam reklamę którą możemy znaleźć na swoich skrzynkach. 


Podobają Wam się kosmetyki ? 
Kupicie coś ? 
Jak na pewno. Kocham pastelowe odcienie a co najważniejsze kocham kosmetyki.
Zawsze wykupuję prawie całą kolekcje. 

3 komentarze:

Suzie.1999 pisze...

Oczywiście że kolekcja jest świetna. Kosmetyki te maja piękne kolory i wreszcie ukazały się w starplazie! Na pewno coś kupię :) Zaraz idę do tego sklepu :)

| Paczi pisze...

No już od kilku dni mammy wiosnę, więc czas najwyższy, lecz myślałam, że dojdą na początku kwietnia. Jak na razie kupiłam neonowy żółty cień pod oczy za 6 SD i dwie Mascary do rzęs w kolorze niebieskim i ciemno pomarańczowym, czy tam lekko czerwonym. Jestem zadowolona z zakupu. Wydałam 12 SD. Czekam na Tsunami SD, bo zamierzam kupić puder w czerwonym i szarym odcieniu oraz jedną ze szminek
patrycja_2000

RockyDanceCece pisze...

Bardzo mi się podoba ta dostawa i z pewnością coś kupię :)