Kochani obserwatorzy ♥

niedziela, 2 września 2012

Blog na sprzedaż (?)

Długo się nad tym zastanawiałam, ale nie mam ani czasu, ani chęci na jego pisanie i zabawę w stardoll. Trudno mi to zrobić, bo poświęciłam mu tyle czasu, chęci i pasji, przez chwilę myślałam nawet, że do tego wrócę, ale nie udało się. Tak więc, sprzedaję bloga, cena wywoławcza: 200sd, jeśli cena mnie nie zadowoli nie sprzedam go. Wszelkie pytania i propozycje proszę składać w komentarzach pod postem.

PS. Chciałabym wam również podziękować za te 1,5 roku pisania i czytania, nie wiecie ile sprawiało mi to przyjemności. Szczerze mówiąc, mam ochotę go reaktywować, ale nie ma już ani czytelników, ani redaktorek.  Potrzebowałabym kogoś, kto naprawdę kocha to robić, a nie wiem, czy jest dużo takich ludzi, i jak ich znaleźć.

9 komentarzy:

domi_zhp pisze...

mam pomysł ja mogę się zaopiekować blogiem mam na myśli że będę pisać i t d ... ty bedziesz włascicielką a ja z kims dalej bedę pisać jak będziesz chciała coś napisać to po prostu coś skrobniesz... szkoda bloga a dalej chce pisać:(

Unknown pisze...

to miłe:) też postaram się kogoś skołować i jeśli starczy mi czasu wymyślę nowy nagłówek.

domi_zhp pisze...

jeśli chodzi o skołowanie kogoś to w mom poprzednim poście tym z nowościami jest komentarz od kogoś kto bardzo chciałby zostać redaktorem..

Unknown pisze...

to są 2 osoby, dasz radę znaleźć trzecią? ja będę pomagać, kiedy tylko znajdę czas

domi_zhp pisze...

hmm spoko spróbuje:)

| Paczi pisze...

Ja mogłabym być redaktorką, ale nie chcę pisać o nowościach.

Unknown pisze...

Ja również byłabym zainteresowana. Uwielbiam pisać blogi a ostatnio odeszłam z jednego więc nie mam co robić :). /BubblyMrsWhite

domi_zhp pisze...

o to już są chętne..to jak reaktywacja?

Scholia pisze...

Nie, nie rezygnujcie Dziewczyny, strasznie Was proszę!! :) Jestem na SD dopiero od drugiej połowy sierpnia, czyli tak, jakby nic. Nawet nie wiedziałam o istnieniu takich blogów, jak Wasz. Bardzo, bardzo proszę, działajcie, bo jesteście potrzebne tym początkującym. Jak będziecie chciały, to Wam czasem podrzucę jakiś artykulik, ale bardziej ogólny lub psychozabawę, bo na samym Stardoll jeszcze za krótko funkcjonuję, żeby dokładnie o tym pisać albo tworzyć jakieś akcje. Pozdrawiam Was :)

BalbinkaCool ze SD