Kochani obserwatorzy ♥

poniedziałek, 2 lipca 2012

Przeprosiny

Chciałabym Was wszystkich bardzo, ale to bardzo przeprosić! Wiem, że nic ostatnio nie piszę i też  nie piszę długo na tym blogu , dlatego liczę na wyrozumiałość.Mój kochany tata postanowił zakupić internet wraz z laptopem w ofercie t-mobile, internet jest mobilny i nosi feralną nazwę blueconnect i pewnego dnia przekroczyłam limit  i mój tatuś postanowił założyć limit , tak więc jak ten beztroski baranek hasałam i hasałam po tym internecie i tak pewnego dnia  pojawił się sms od sieci informujący ,że przekroczyłam limit :( a dokładnie brzmiało to tak: Przekroczyłeś limit danych w usłudze blueconnect t-mobile. Aby przywrócić pełną sprawność internetu skontaktuj się z usługodawcą.(600600600- czy jakoś tak) Dlatego od jura biorę się do roboty ponieważ jestem w Kołobrzegu i teraz na babci internecie będę surfować i to bez limitu(prawdopodobnie), więc  jeszcze jutro umyję autko, pokoszę trawę i będę pisać ok?  

Domi_zhp

6 komentarzy:

| Paczi pisze...

moim zdaniem nie ważne kto pisze, tylko czy pisze dobrze i regularnie. Oczywiście ty wytłumaczyłaś czemu nie pisałaś i chwała ci za to ;0

patrycja_2000

Unknown pisze...

Okej :3

enn313 pisze...

Okey, tylko postaraj pisać regularnie :)

domi_zhp pisze...

spoko:) sorry , że tak późno pisze ale kosiłam trawe i myłam nieszczęsne auto :/ xd lol zmęczyłam się i odpoczywam przed komputerem :)

Anonimowy pisze...

skąd ja to znam :D też miałam kłopoty na blogu przez internet.

domi_zhp pisze...

serio? heh nie jestem jedna teraz na malutkim notebooku babci pisze lol w klawisze trafiać nie umiem:/