Kochani obserwatorzy ♥

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Wyniki konkursu na redaktorki

Mam przyjemność ogłosić wam wyniki konkursu na redaktorki: od newsów oraz modową. Długo się nad tym zastanawiałam, decyzja była trudna, ale wybrałam.

Przedstawiam wam wyniki:

NajlepszaVera - redaktorka ds. mody
domi_zhp - redaktorka ds. newsów

Mam nadzieję, że dobrze wybrałam:)

Gratuluję wam dziewczyny!

Dziękuję wszystkim, którzy brali udział i starali się zaprezentować z jak najlepszej strony, szczerze mówiąc podobały mi się jeszcze dwa zgłoszenie, ale przeważyły szczegóły.

Dziewczyny, zgłoście się do mnie na stardoll (CudownaJulia). Wyślijcie mi prośbę o przyjaźń, w której napiszcie swój adres mailowy.

Pozdrawiam, Julia.

5 komentarzy:

enn313 pisze...

Gratulacje! ♥
enn313

Izus pisze...

Gratki i powodzenia :)
iizuuniaa

domi_zhp pisze...

juhuuu:)

Ewe :* pisze...

Gratuluję :D
Ew-unia-czan

| Paczi pisze...

Gratulację :) Dziwne, że dziewczyny prędzej nie komentowaly bloga