Kochani obserwatorzy ♥

piątek, 29 czerwca 2012

Red Style of Basics

Wiem że modowa redaktorka została wybrana ale jak na razie nie pojawiła się notka z jej strony - może jeszcze nie została dodane. Jednak nie wnikam w to.

Przygotowałam dla Was stylizacje w której wykorzystałam głównie ciuszki z Basics - stąd nazwa - a całą stylizacja jest za monety.

Bluzka-Fallen Angel-9$-(no znalazł się mały wyjątek)
Kamizelka- Fallen Angel - 50 monet
Pasek -RIO - 38 monet
Spódnica - Basics - 50 moent
Rajstopy - Basics- 38 monet
Buty - Basics - 20 monet
Całość : 9dollarów i 196 monet(około 29 dollarów)
Stylizacja jest tania i stylowa. Jeśli jesteście na bieżąco z modą macie świadomość iż długie hipisowskie
spódnice znów wracają do mody jak i zaprezentowane buty.
Utrzymałam ją w moich ulubionych kolorach a niżej
piosenka która prezentuję to co chciałam pokazać tą stylizacją.
Nie liczy się jak markowe ciuchy nosimy, lecz
to jak umiemy wykorzystać owe  części garderoby.

"Zapomnijmy o metkach"

I jak wam się podoba ? 
Ja już gnam po te bluzkę ;]




2 komentarze:

| Paczi pisze...

moje ulubione kolory w stylizacjach to właśnie czarny i czerwony. Czerwony dlatego, że jest żywy, a czarny to podstawa każdej stylizacji. Zdecydowanie lepiej byłoby bez tej kamizelki.

patrycja_2000

enn313 pisze...

Podoba mi się ta stylizacja, chociaż zgodzę się z Patrycją, że lepiej byłoby bez kamizelki. Ale tak też może być.
Ja już na początku kupiłam tą bluzkę z Fallen Angel :D

enn313