Kochani obserwatorzy ♥

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Nowy Hot Buys


Wersja 1

Data: 25.06.2012
Sklep: RIO
Cena: 15 SD
Rodzaj: BUTY - platformy - dla swetty_
Kolor: Sam oceń
Godne polecenia: OCZYWIŚCIE

A Wy co sądzicie?


wersja 2


Dziś w starplazie pojawił się nowy Hot Buys a mianowicie seledynowo-różowe platformy pochodzące ze sklepu RIO CHICAS. Za ich zakup zapłacimy aż 15 SD.Buty charakteryzują się ogromną kokardą oraz strasznie wysoką platformą.Według mnie na pewno przydadzą się w letnich oraz plażowych stylizacjach.Ja raczej ich nie kupię ponieważ nie przypadły mi do gustu, a Wy?  Co o nich sądzicie,  podobają się Wam?  Kupicie je?

11 komentarzy:

| Paczi pisze...

masz dziwny styl pisania, wróć do poprzedniego. moja rada, najlepiej nie bierz jej pod uwagę i nie pisz, że jestem głupia, plis. :)
bez kokardek było by lepiej, ale znowu byłby sam różowy. za 12 sD bym je kupiła.

patrycja-2000

Memories pisze...

Kolejny niedorozwój, to są platwormy a nie koturny....

Ewe :* pisze...

Hehe "sweettty" niezły tekst :D
A mnie się te buty nie podobają.
Nie kupie, a sposób pisania rzeczywiście inny, może jak tak chcesz pisz ale ja wole normalnie-znaczy tak jak inni piszą, ale z drugiej strony toi jest podane jak na tacy a nie pisane ciągiem.
Jak dla mnie tak i tak w sumie może być.
Ew-unia-czan

domi_zhp pisze...

jeju wszyscy wolą styl a'la stardoll-i-my aż mnie ściska... co wolicie kilkanaście linijek o tym jakie one cudowne i sweet i na pewno kupie i kratka sie nie podoba itd ... powiedzcie po co? nie lepiej krótko i zwięźle? Macie bardzo wyraźnie pokazaną cenę sklep opis .... chcecie moge pisać np: dziś w starplazie pojawił się nowy,cudowny,letni hot buys - PLATFORMY w kolorze różowo-seledynowo-czarnym.Platformy pochodzą ze sklepu RIO i za ich zakup zapłacimy aż 15 stardollarów.Według mnie cena jest stanowczo za wysoka.(a teraz najlepsze!) Buty są olśniewające, ich platforma dodaje jeszcze więcej uroku. Dzięki dużej kokardzie i obszernemu obcasowi nadają się do letnich stylizacji.Ja na pewno kupię ten cudowny hot buys, a Wy? Podobają się wam , co o nich sądzicie?

Anonimowy pisze...

Ale się tak nie spinaj - powinnaś być świadoma że ludzie będę cię krytykować lub nie - nie zachowuj się jak dziecko to nieprofesjonalne

domi_zhp pisze...

nie zachowuje się nieprofesji=onalnie poza tym nie rób zaś z siebie wielkiej profesjonalistki...Liczę się z krytyką.Dalej nie odpowiedzieliście po co długie teksty? Ten blog ma być odwzorowaną kopią stardoll-i-my czy innych blogów o stardoll? Chyba lepiej by było żeby chociaż jeden sie różnił co? Po co pisać długie teksty? Nie lepiej któtko i jasno niż doczytywać się?

Ewe :* pisze...

No tak masz z jednej strony racje. Ale nie umiesz przyjąć krytyki bo się wybraniasz i to strasznie.
Dziewczyno to twoje posty ty nimi decyduj jak będziesz pisać jak komuś nie pasuje to nie nie czyta ty piszesz jak chcesz.
Nie pisali tak do tj pory więc w pewnym znaczeniu daj się przyzwyczaić.
Zresztą wolisz znać prawdziwe zdanie czy fałszywe?
Powiedz co lepsze.
Niech każda redaktorka pisze jak chce niech nikt nie decyduje za cb i za inne jak macie pisać to wasza sprawa.
Ew-unia-czan

Anonimowy pisze...

Mi chodzi o to że zamiast normalnie dać do zrozumienia ty jak to ujęła Ewe wybraniasz się jakby to co ludzie ci pisali było jakąś zbrodnia...Spokojnie nikt ci nie każe zmieniać mi pasuję tak i tak chodzi mi o to jak już zaczęłaś się wypisywać, wierna kopia i inne pierdoły - kogo to obchodzi pisz jak chcesz tylko naucz się przyjąć że ludziom może się podobać a drugim nie. Samo to jak mnie "zaatakowałaś" już źle świadczy

| Paczi pisze...

A tam koturny czy platformy, kogo to obchodzi. Jak to czytałam, nie zwróciłam na to uwagi. Masz rację jest oryginalnie, przepraszam :)

domi_zhp pisze...

nie no spoko mogę zmienić dla was styl pisania tylko szkoda bo blog będzie w 100 % odwzorowaniem s-i-m a szkoda bo dużo jest takich blogów. Do krytyki juz dawno sie przyzwyczaiłam w życiu realnym , poza tym szkoda .... Już to zmieniam

domi_zhp pisze...

a tak szczerze mówiąc nie było by tych wszystkich komentarzy gdyby się podobało więc?