Kochani obserwatorzy ♥

czwartek, 28 czerwca 2012

JPG Tribute


Sklep na pieprwszy rzut oka wydaje mi się godny uwagi. 
Przynajmniej w porównaniu z innymi Tributami.
Zakupy możecie zrobić zaczynając od naszyjnika w cenie 6$ 
po marynarkę w cenie 24$
Więc nie jest aż tak źle - tak jak mniej więcej stałe w starplazie
Miss Sixty.
Co ciekawe zakupicie czym prędzej buty żółte w cenie zaledwie 12 MONET. Może to błąd jak kupiłam tych butów 3 sztuki.  Jak cena ulegnie zmianie na dollary będzie można to później drogo sprzedać.
Wpadło Wam coś w oko ?


3 komentarze:

Ewe :* pisze...

No mi taka różowa kurteczka z poprzedniego postu..ale zastanawiam się nad kupnem :D
A te buty kupiłam:D :D
Ew-unia-czan

| Paczi pisze...

Tych butów mam ze 5 par :) Ja kupiłam tylko oprócz butów czarne, w siatkę rajstopy, ceny są droższe od poprzedniego tribute

patrycja_2000

enn313 pisze...

Dzięki, że to napisałaś. Kupiłam kilka par tych butów :D
I to tyle z moich zakupów.

enn313