Kochani obserwatorzy ♥

sobota, 16 czerwca 2012

Jak z Pokazu

Jasmine van den Bogaerde ur. 15 maja 1996 w Lymington – angielska piosenkarka i autorka tekstów znana jako Birdy. W 2008 roku wygrała w konkursie muzycznym Open Mic UK. Jej pierwszym singlem był cover utworu Bon Iver ,,Skinny Love,,, został wydany w styczniu 2011 roku. Został on dobrze odebrany przez krytyków i zajął 17. miejsce w Wielkiej Brytanii i Szkocji oraz pierwszą pozycję w holenderskim notowaniu Single Top 100. 7 listopada 2011 roku został wydany jej debiutancki album zatytułowany Birdy.
Jej zdjęcia:
Gdzie najlepiej?

6 komentarzy:

Izus pisze...

Na ostatnim :)
iizuuniaa

Ewe :* pisze...

Mi się na żadnym nie podoba, ale jeśli mam wybierać to bym wybrała 4.
Ew-unia-czan

enn313 pisze...

Najlepiej na pierwszym i ostatnim. A najbardziej z jej płyty lubię "1901",
"people help the people" i "terrible love".
enn313

requiem for a dream. pisze...

Ogólnie jest ładna :D Najbardziej podoba mi się piosenka Shelter.

Anonimowy pisze...

Nie wiedziałam kto, póki nie włączyłam people help the people i teraz jej słucham cały czas. Piosenka jest genialna i tekst bardzo mądry ale ogólnie nie jest bardzo ładna. Jak dla mnie jest przeciętna a najładniej wyszła na 2 zdjęciu

| Paczi pisze...

Chyba nie znam. Przy fortepianie jest ładne zdjęcie

patrycja_2000