Kochani obserwatorzy ♥

czwartek, 31 maja 2012

Pure Imagination

Tytuł posta ja widzicie informuje " o czystej wyobraźni". Zrobiłam dla Was stylizacje przełomową,dziwną i  kosmiczną.

Teraz pomimo że jestem chora i mało co mi się chcę mam dziwny napływ entuzjazmu. 
Dzisiaj ta stylizacje jest na wow ale jutro mogę się jej bać.
A więc :
Chełm - szybka Le decor - 30 $
Kurtka - Miss sixty - 18$
To czarna - flakon - 40 monet - bazarek teraz tylko.
Kokarda - w dziale Deceor, mebelki świąteczne - 40 monet
Spódnica - miska Fashion - 40 monet
Czarna cos - dywan - 50 moent
Ciało - Other World - 12 $
Buty - Le(bazar) - 56 $
Całość : 116 $ 190 monet
Ta jest trochę drogą stylizacja.


A teraz coś o co prosiła mnie Ewelinka co Wam się spodoba.

Konkurs !

Konkurs polega na wystylizowaniu się na najlepszego kosmitę, potwora - jakąkolwiek istotę która przeczy prawą logiki.
Konkurs uda się jesli będzie minimum 15 zgłoszeń a nagroda to 100$.
Myślę że warto, liczę na kreatywność, korzystajcie z wszystkiego dostępnego na stardoll.
Nie bójcie się pobawić czymś - można zrobić coś z niczego. A humor mi dopisuję więc co tam jest jeszcze coś ale Wam nie powiem co. Będzie to wchodziło w skład nagrody.

Tytułowa piosenka.

POWODZENIA ! 





3 komentarze:

Ewe :* pisze...

a nie wiem :D
Ew-unia-czan

| Paczi pisze...

Może potem się zgłoszę

patrycja_2000

enn313 pisze...

Ale fajna stylizacja!!!
A co do stylizacji to może się zgłoszę. Jak tylko wymyślę.
enn313