Kochani obserwatorzy ♥

niedziela, 27 maja 2012

Pomysły

Mam ostatnio problem z wybraniem materiału do recenzji. Ogłaszam takim razie że pod tym postem możecie zgłaszać swoje propozycje. Macie jakieś ulubione filmy które chcielibyście polecić ? A może oglądaliście coś niesamowitego co zasługuję na podziw lub macie jakiekolwiek pomysły na nowy dział postów. Nie krępujcie się i podzielcie się z innymi. Tym samym chcę Was zachęcić do jakiś działań - w końcu my wszyscy kreujemy ten blog, a redaktorzy piszą dla Was więc pomyślałam że powinniście czytać o tym o czym chcecie.
Dla najlepszego pomysłu 5$
A Mk ze zdjęciem wygrywa StardolL FashioN. Zgłoś się do mnie - gaba-rodak w ciągu 24 h 

11 komentarzy:

| Paczi pisze...

Niedawno (ze 2 mies. temu)na Tvn leciał film Kroniki Spiderwick. Mam jeszcze taką grę na podstawie filmu, lecz nie dało się jej odtworzyć na komputerze, więc nie wiedziałam na czym gra polega. Gdy w telewizji usłyszałam, że będzie leciał ten film od razu chciałam go obejrzeć. Okazał się być bardzo ciekawy, to mój ulubiony gatunek filmów, zaraz po komediach. Słyszałam i widziałam w internecie, że są takie książki i jeszcze inne części tego filmu (w postaci książek)

patrycja_2000

xd_magda_97 pisze...

Sezon na czarownice mi się podobał, jednak nie polecam osobom poniżej 13 lat, bo możecie się trochę bać. Jednak film mi się bardzo spodobał ; )

ladyoli99 pisze...

,,Woda dla słoni,, to bardzo fajny film.
Polecam wszystkim :0

michalka1996 pisze...

Polecam bardzo ciekawy film o Cameronie Duncanie, chłopcu który zachorował na raka ale nie przeszkadzało mu to w tworzeniu filmów, które były jego pasją. Film można znaleźć jako dodatek do "Władców Pierścieni Powrót Króla" (chyba) Bardzo wzruszający film, i ciekawy.

michalka1996

Ewe :* pisze...

Ja lubię romanse, komedie i muzyczne filmy. A lubię różne FILMY typu kopciuszek i roztańczona historia itp.
PS. ja myślę że nie powinno być za to nagrody bo każdy lubi inne rodzaje filmów ale to już twoja decyzja. Ew-unia-czan

Ewe :* pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ewe :* pisze...

A jeszcze z seriali polecam "przepis na życie" serio jest fajne :D ja oglądam lecz za niedługo sezon się kończy 29.05.2012rok :( :(
Ew-unia-czan

Anonimowy pisze...

Byłam ostatnio w kinie na Faceci w czerni 3 3 D, i bardzo mi się spodobało. Efekty były niesamowite, można było się wzruszyć ale także pośmiać i potrzymać się troszkę w niepokoju. Na prawdę polecam.
kwiatka567

Anonimowy pisze...

ewe to nie jest nagroda za filmy tylko jak widać nie zrozumieliście mnie filmy swoją drogą ale pomysł za który dałabym nagrodę 5 dollarów. Pomysł na nowy dział postów by jeszcze bardziej zachęcić do odwiedzania i komentowania

Ewe :* pisze...

Czyli nie chodzi Ci o film tylko o jakiś dział..
Ja na pewno za filmami nie jestem.
Ew-unia-czan

StardolL FashioN pisze...

aaa, zapomnialam sie zglosiiiic, ale nic.... ja mysle moze bys zrobila taki dzial, np. ogladnelas jakis film, no i skrytykowala go na plusy i minusy :P powiedziala kto najlepiej gral/grala swoja role, o ciekawych wydarzeniach w filmie :P no i jak moj pomysl? :P albo pojedynki filmow :_ mozna jeszcze taki pomysl :P