Kochani obserwatorzy ♥

poniedziałek, 28 maja 2012

If I were a boy ...

Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną stylizacje. Tym razem jest to coś innego,zdumiewającego i raczej nie przewidywanego. Chociaż po tytule nie kłopotem będzie się zorientować :


Okualrki - Killah - 7$
Wstążka - Tingeling - 5$
Sweterek - Mr.  - 50 monet
Marynarka - Bazar/Mr. - ja-499$ - następnego dnia-14$ ;/
Branzoletka - kampania mojej produkcji 
Spodnie - Mr.  - 78 monet 
Torebka - It Girls  - 50 monet
Łańcuszek - Fallen Angel - 30 monet
Buty - Mr.  - 50 monet
Cała Stylizacja - 26$ i 258 monet
PS: Bransoletka nie wygląda estetycznie ale jest to kampania klubu w którą wierzę i zdeklarowałam się jej nie ściągać, więc wybaczcie mi ten detal.
Co myślicie ?
Jak Wam się podoba moja męską stylizacja ?


3 komentarze:

| Paczi pisze...

Ładna, ale dlaczego sylwetka chłopaka ? :) Ładnie, ale dodałabym coś na nogi bo u góry tyle dodatków a niżej tylko spodnie i buty

patrycja_2000

Ewe :* pisze...

a co można dać na nogi do takiego stroju?
Mi się podoba :D
Ew-unia-czan

enn313 pisze...

Kocham tą piosenkę ♥♥♥
A stylizacja bardzo mi się podoba :)