Kochani obserwatorzy ♥

sobota, 31 marca 2012

Z serii kreatywnych pomysłów

Dzisiaj wpadłam na pomysł postów zatytułowanych "Z serii kreatywnych pomysłów".
W tych notkach będę się starałam pokazywać "jak zrobić coś z niczego".
Dzisiaj pokażę Wam pomysł na bandanę, choć może bardziej opaskę.
Wchodzimy w zakładkę Zwierzaki i klikamy na tę kość. Na 2 stronie kupujemy cassius necklace.
Następnie go powiększamy i przechylamy tak, aby dobrze pasował na głowę dollki.
Na głowie się tak prezentuje. Ja dodałam trzy sztuki "końskich ogonów" również z tej zakładki.
Jak podoba się Wam taki pomysł? Może nie jest idealna, ale lepszy rydz, niż nic. ;)
P.S. Przepraszam za dniową nieobecność. Wszystko z powodu wiosennych porządków w moim domu.
To sprawiło, że nie miałam czasu pisać na blogu.

Jeszcze dziś lub jutro pierwszy modowy pojedynek! Nie przegapcie tego!:)

4 komentarze:

Suzie.1999 pisze...

Mi się tam podobają takie pomysły.

| Paczi pisze...

Mi też się podobają. A tak w ogóle to ładna stylizacja. Może sama kiedyś skorzystam. dobrze by było, gdybyś dawała pomysły z DIY.
Ps. Nie mogę się doczekać modowych pojedynków !!
patrycja_2000

Adula100 pisze...

pomysłowe, więcej takich postów, bo są ciekawe ;p

RockyDanceCece pisze...

Bardzo pomysłowe i fajnie wygląda. Liczę na więcej takich postów :)