Kochani obserwatorzy ♥

wtorek, 28 lutego 2012

Stylizacja 12#

   Sprawdziany, sprawdziany i w końcu po sprawdzianach! - tak powiedziała Oliwia kiedy odetchnęła z ulgą.
Jeśli jesteście ciekawi jak mi z nich poszło to z Matematyki sprawdzian był łatwy i może, ale to może będę miała 6! Z angielskiego nie pisałam bo ksero nie działało ( dobre ksero xd ) więc będziemy go pisać w czwartek. Z biologi powiem Wam szczerze nie poszło mi. Liczę na 3 no ale może zdarzy się cud i będę miała 4 ? :DD
----------------------------------------------------
Boy, boys !
lalala long, lalala long xdd
Czapka- darmówka
Jacket?- DKNY
Bluzka- Archive
Spodnie- Bonjur
Buty- Fallen Angel
Buty2- Platforms archive

Stylizacja jak sama nazwa wskazuje - męska. Nie wiem dlaczego, ale tak jakoś ją zrobiłam. To chyba dzięki tej białej koszuli bo wygląda ona jak męska. Jestem z siebie dumna bo tworzę coraz to kreatywniejsze i oryginalne stylizacje. No ale do rzeczy .... powiem Wam szczerze, że tworzenie męskiej stylizacji jest łatwiejsze niż żeńskiej. W męskiej nie musisz się kierować modą, ale za to w żeńskiej tak.
I Jak ? Podoba Wam się stylizacja ?


PYTANIE DO WAS:  Jakie chcecie artykuły na blogu. Chodzi, o to jakie artykuły mam pisać? ( nie piszcie mi  " Historia sklepów" , "Co warto kupić w StarPlazie" ? - bo to jest przereklamowane !
Czekam na ciekawe pomysły :)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

style w modzie xd Ja bym chętnie poczytała albo style w sztuce xd
A co do stylizacji jest super, dopasowana,ogarnięta - och Oliwio, czekałam aż dodasz jakąś dobrą, dopracowaną stylizację - nareszcie się doczekałam. możesz być z siebie dumna bo jest super.
gaba-rodak

| Paczi pisze...

Bardzo ładna. Wszystko pasuje i makijaż jest świetny. I jeszcze ta czapka ! Normalnie stylizacja na 6+ ;P
patrycja_2000

RockyDanceCece pisze...

Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba, wszysko dopracowane i w ogóle :)

Oliwia pisze...

Dziękuję wszystkim. Ja też się doczekałam dobrego pomysłu, w mojej głowie ( :