Kochani obserwatorzy ♥

sobota, 25 lutego 2012

Stylizacja 11#

Kapelusz- Bonjur
Blazer- ELLE 
Bluzka- Stardoll Girl's
Torebeczka Hot Buys- Pretty in Love
Spodnie- Projektowane
Buty- ELLE 

    Jedynie co mogę Wam powiedzieć, o tej stylizacji to, że jest na każdą okazję. Stylowa, oryginalna i w dodatku dosyć bogata . ; )
    Polecam Wam buty ELLE. Są piękne, poszukiwane przez wielu stardoll'owiczów. Są jeszcze takie buty koloru fioletowego ale niestety chodzą one w SB po 500 sd. A te buty różowe kupiłam w SB 94sd. Także .. dosyć tanio. Chciałabym Wam też polecić Blazer różowy, kupiłam go również w SB za 5OO sd. Na każdą okazję, pasuje to białych i lekkich stylizacji. Po prostu perfekt : *


Podoba Wam się stylizacja? Czekam na wasze szczere opinie.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

no ładna chociaż nie lubię różowego.
Dobrze że dodałaś kapelusz - uzupełnia stylizacje
gaba-rodak

| Paczi pisze...

Bardzo mi się podoba. Już wcześniej pisałam, że są świetne kolory ;-)
patrycja_2000

RockyDanceCece pisze...

Bardzo ładna stylizacja. Podoba mi się , chociaż nie lubi ę różowego