Kochani obserwatorzy ♥

sobota, 25 lutego 2012

Hot Or Not

W dzisiejszym " Hot or Not " będę oceniać Challaya, klijo28, koralik4 *kolejność przypadkowa Chciałabym dodać, że zgłosiło się 5 osób więc z tych osób wzięłam do oceniania 3. Osoby które nie będę oceniać niech się zgłoszą do następnego Hot Or Not. To zaczynajmy !


1. Koralik4
Oryginalna, a zarazem intrygująca stylizacja. Zacznę od minusów- nie podobają mi się buty i nie podoba mi się apaszka, więc masz już 2 punkty stracone : > Plusy w tej stylizacji są takie, że użyłaś paska HotBuys którego bardzo kocham. Cała stylizacja bez minusów jest extra.
Ale i tak dam Ci HOT !


 2. Challaya
 Gdy popatrzyłam na twój nick na stardoll pomyślałam " Jeju, fajny nick. Na pewno posiadaczka tego konta będzie miała super meDoll " Gdy weszłam do apartamentu od razu zmieniłam zdanie. ) :
Na pierwszy rzut oka meDoll jest ciekawa. Potem gdy zejdę w dól i spojrzę na buty to już nie tak ciekawie. Cała stylizacja jest czarna więc skąd różowo-czarne buty? Masz szczęście, że lubię różowy :D
Nie chętnie mówię HOT * nie obraź się proszę : >

 
3. Klijo28
 Jestem zaskoczona! Ciekawa i oryginalna stylizacja! Nie mam żadnych zastrzeżeń. 
HOT, HOT, HOT !! 


Pierwszy raz wszystkie dziewczyny mają HOT!
Brawo .


I Jak ? Podobają Wam się oceniane przeze mnie dziewczyny?  Zgadzacie się z moimi ocenami ?



8 komentarzy:

Memories pisze...

Dziękuje za ocenę. Jestem pozytywnie zaskoczona :) klijo28

| Paczi pisze...

Bardzo ładne wszystkie Medoll. Może pierwszej troszkę faktycznie nie pasują buty
patrycja_2000

Lady Susann pisze...

Dzięki za ocenę , nie martw się nie jestem zła , po prostu zakupiłam te buty i za nic nie mogłam niczego do nich dopasować i wypadło na taką stylizację ; P .

Challaya

Anonimowy pisze...

Pierwsza - tragedia. Wszystko zarzucone na biedną słodką doll i ona ma te całą kupę ciuchów dźwigać. Pomieszanie stylów i kolorów.
Druga może być. Mogłabym coś dodaj torebkę czy jakiś blezer ale jest ok.
Trzecie pozytyw nie na plus. Bardzo fajne skomponowanie kontrastujących stylów. To się nazywa łączyć ubranie nie to co pierwsza doll.
gaba-rodak

Nimfadora(EwaEmo) pisze...

ja też się zgłaszałam -_-

miss_kate_2 pisze...

chciałabym się zgłosić jeśli możnaa:D

Oliwia pisze...

Do kolejnego Hot Or Not można się zgłaszać w piątek. Nie zgłaszajcie się tutaj !

RockyDanceCece pisze...

Według mnie pierwsza wygląda b. ładnie, natomiast druga nie specjalnie mi się podoba (też proszę, byś się nie obraziła). Trzecia stylizacja bardzo mi się podoba :)