Kochani obserwatorzy ♥

poniedziałek, 27 lutego 2012

Dobry uczynek

    Pierwszy raz w realnym życiu zrobiłam dobry uczynek dla swojej siostry- Julii * moją siostrą nie jest CudownaJulia !
 kupiłam jej konto na stardoll. Szczegołów nie zdradzę, bo moja siostra mówi się w to wprawić.
Oczywiście miała konto na stardoll, ale które zaledwie miało 20 sp i było nie zadbane. Dobra, to ja nie zanudzam.




* dzisiaj nie dodam żadnego innego posta ponieważ mam jutro sprawdzian z Angielskiego i doszedł jeszcze sprawdzian z Matematyki także znów muszę się " cudnie " uczyć by zdobyć przynajmniej 4 albo 5 ; //
Papa do jutra oczywiście jak znów mi sprawdzian cholerny nie wypadnie : >

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

yhy. okey dziwny post taki jakby nienawiązujący do niczego ale okey. Miłej nauki i oby ci szybko zeszło i nie wypadł jakiś inny.
gaba-rodak

RockyDanceCece pisze...

Dziwny post, ale ok :) Miłej nauki, nie, nauka nie może być miła. Ale w każdym razie powodzenia na sprawdzianach :)

Oliwia pisze...

* Dzięki wszystkim. Nawet nie mam czasu na komputer wejść ubrać swojej meDoll ; >

| Paczi pisze...

Też mam dużo sprawdzianów. Miły taki uczynek, ja jeszcze takiego nie robiłam jeśli chodzi o stardoll
patrycja_2000