Kochani obserwatorzy ♥

wtorek, 30 sierpnia 2011

Sprzedam

Heeey:). Postanowiłam zrobić nagłówek i go sprzedać, wiem, że to nie jest odpowiednie miejsce na taką licytację, ale to mój pierwszy i ostatni raz. Zarobione pieniądze zostaną przeznaczone na konkursy na blogu i/lub jego reklamę. Jeśli żadna cena mi się nie spodoba, nie sprzedam go. Jak dla mnie jest wart dużo, ponieważ umieściłam w nim aż 4 dollki (normalnie za 4 doll zapłacicie od 300sd - 500sd, więc macie okazje taniego zakupu). A oto nagłówek:


(kliknij, aby powiększyć)

Cena wywoławcza: 40sd
Minimalne przebicie:2sd

3 komentarze:

Martusia pisze...

OMG! Cudowny! Może sobie zrobię ss i go kupię:)

Patrycja pisze...

Śliczny!Chętnie bym go kupiła, ale po pierwsze nie mam kasy, a po dr€gie nie mam bloga :)

Nieograniczona pisze...

b.ładny ale nie mam bloga ;(