Kochani obserwatorzy ♥

piątek, 26 sierpnia 2011

Konkurs na redaktorkę modową!

Jak już zapewne wiecie nasza redaktorka modowa odeszła. W związku z tym organizuję Konkurs na Redaktorkę Modową! Nie wiecie czym się zajmuje? Robieniem metamorfoz oraz pisaniu o CG i NCG. Wszystkie zadania wyślę 5 lub 3 finalistkom. Wszystko zależy od liczby osób, które się zgłoszą. A teraz kryteria, czyli co musicie mieć, aby zostać naszą redaktorką:

1. Przynajmniej 11 lat.
2.Pisać poprawnie, nie robić błędów itp.
3.Mieć styl!
4. Mieć przynajmniej 2000sp.
5.Być obserwatorem bloga
*6. Mieć ładną doll.
*7.Mieć 3000sp.
*8.Być długo na stardoll

Punkty zaznaczone gwiazdką wspomagają w wyborze odpowiedniej kandydatki. Natomiast te zaznaczone na grubo obowiązkowe!

Wiadome jest, że mało osób będzie spełniało wszystkie wymagania, dlatego, jeśli nie odpowiadasz jednemu, śmiało możesz się zgłosić:) (nie podlega temu punkt 5)

Finalistki zostaną wybrane do 15.09.11. Konkurs kończy się 19.09.11 . Możliwe, że terminy się zmienią!

W zgłoszeniu podaj swój stardollowy nick. Chyba, że masz taki sam na stardoll pod jakim jesteś obserwatorem. W zgłoszeniu napisz, które punkty spełniasz, a które nie!



8 komentarzy:

Nieograniczona pisze...

Bardzo chciałabym się zgłosić ale mam za mało sp ;(

Nieograniczona pisze...

Zgłaszam się ;)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się.
Spełniam myślę że wszystkie kryteria chociaż hmm.. nie wiem co oznacza dla Ciebie być długo na stardoll, ale spróbuję jest zawsze jakaś nadzieja ;)

elkaEliza

Patrycja pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Rosay pisze...

Zgłaszam się!
1.Mam 13 lat
2.Piszę poprawnie ('piszę' pisze się przez ę, patrz Tysia pkt. 2)
3.Mój styl odzwierciedla mnie
4.Mam 1231 sp (jestem royalty)
5.Jestem obserwatorem
*6.Mam bardzo ładną medoll
*7.Nie mam 3000sp
*8.Ponad 3 lata
Mój nick to najmi.
http://www.stardoll.com/member/najmi

Patrycja pisze...

Zgłaszam się :
1.Mam więcej niż 11 lat,
2.Piszę poprawnie,
3.Mam styl (oczywiście),
4.Mam 2410 sp,
5.Jestem obserwatorem tego bloga,
*6.Mam ładną doll
*7.Niestety nie mam 3000sp :(
*8.Na stardoll jestem już prawie 3 lata
Mój nick na stardoll to : pati1111pati

Weronika pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Weronika pisze...

Zgłaszam się!
1. Mam 13 lat
2. Piszę poprawnie ( miałam 6 z ortografii )
3. Mam styl - elegancja + nowoczesność
4. Mam prawie 2500 sp
5. Obserwuję Twojego boskiego bloga
*6. Mam ładną MeDoll - nie musisz się martwić
*7. Niestety nie mam jeszcze 3000sp
*8. Jestem na stardoll prawie 2 lata ale tylko na koncie AnimeSupergirl a na innych aż 8 lat :D Miałam 5 lat jak zaczęłam grać (ale na innym koncie co miało już 15000 sp - usunięto mi je za to że nie logowałam się zbyt często :( Pozdrawiam !