Kochani obserwatorzy ♥

czwartek, 25 sierpnia 2011

Do zobaczenia.

 Hey:) Wiem, że ostatnio nie pisałam postów, ale przygotowywałam się do jednej ważnej dla mnie rzeczy. A mianowicie do mojego nowego bloga, którego będę prowadziła razem z Cool_Girl19998 oraz Zmierzch_Fan1. Nazwa jeszcze nie jest wiadoma ale jesteście ciekawi tego bloga to niedługo ( sobota ) , będzie link w mojj prezentacja. Od razu mówię, że gdy zdobędziemy 5 obserwatów, odbędzie się loteria, a do wygrania ELLE, JORDACHE, Mortal Kiss, i wiele innych. W każdym bądź razie bardzo dziękuję za współpracę moim koleżankom i Wam drodzy czytelnicy. To mój ostatni wpis na tym blogu. Pozostaje mi tylko powiedzieć " Do zobaczenia ". :)

                                                                                                                     MartiHumanoid :*