Kochani obserwatorzy ♥

piątek, 24 czerwca 2011

Nowe lalki + reklama


Marta Vieira da Silva (ur. 19 lutego 1986 w Dois Riachos, Alagoas), powszechnie znana jako Marta. Brazylijska piłkarka, która gra w Western New York Flash Professional Soccer Kobiet. Jest także członkiem reprezentacji Brazylii kobiet w piłce nożnej.


Rebecca Smith (ur. 17 czerwca 1981 w Los Angeles, USA) – nowozelandzka piłkarka grająca na pozycji obrońcy, zawodniczka VfL Wolfsburg i reprezentacji Nowej Zelandii, w której zadebiutowała 7 kwietnia 2003 w meczu przeciwko Samoa. Uczestniczka Mistrzostw Świata 2007 oraz XXIX Igrzysk Olimpijskich w Pekinie (2008).

Plik:Rebecca Smith.jpg

Ubierzecie?

__________________________________________

Reklama:


Hey! Tu Cool_Girl19998!!!

Zapraszam do mojego bazarku! Codziennie mam nowe rzeczy! Zapraszam też wszystkich, którzy mają jakieś rzeczy z Mortal Kiss, bo je kolekcjonuję. Kupię wszystkie, (których nie mam) za dobrą cenę. Jak coś macie z MK, lub chcielibyście coś kupić z rzeczy, które nie są wystawione to piszcie w mojej KG.  Jeśli jesteś zainteresowana kliknij TUTAJ! Zajrzyj również do mojej kumpeli klikając TUTAJ!
PS. Tylko dzisiaj i jutro u mnie wszystko - 30%!

Brak komentarzy: