Kochani obserwatorzy ♥

środa, 4 maja 2011

UWAGA!!!


Organizuję loterię* na 100sd**. Co trzeba zrobić? Starczy, że zapiszesz się do obserwatorów*** i automatycznie zyskujesz 1 głos! Jeśli chcesz zyskać 2 głosy musisz napisać swój nick na stardoll oraz nick pod jakim jesteś obserwujesz tego bloga! To bardzo łatwe!






*Loteria ważna będzie kiedy blog będzie miał 50 obserwatorów, jednak jeśli zajmie mu to mniej niż 1 miesiąc, loteria liczona będzie od 100 obserwatorów!
** 100sd zyskuje się przez zakup w sb, więc, aby wygrać musisz być ss. Jeśli dwie wylosowane pod rząd osoby nie będą ss, losuje się trzecią osobę (jeśli nadal nie będzie ss, losuję do skutku), jednak ona otrzymuje 15 sd + prezent za 5 sd + reklama w linkach na 3 miesiące, a pozostałe dwie na 5 i na 6 miesięcy.
***Jeśli nie wiesz jak zapisać się do obserwatorów, wejdź w zakładkę "OBSERWATORZY".


EDIT: Jak mówiłam w innym poście, loteria jest NIE WAŻNA! Dawałam jej czas do końca czerwca lub do 50 obserwatorów. Tymczasem jest ich 41 i jest 1 lipiec!


Przepraszam!


Następna taka loteria będzie, gdy uzyskamy 60 obserwatorów:)

15 komentarzy:

Invisible pisze...

Zgłaszam się!
Jestem obserwatorem jako Koralik4
a na stardoll... też... koralik4 xD

ladyoli99 pisze...

ladyoli999
stardoll- ladyoli999

DW pisze...

Zg się ! Jako obserwator mam taki nick jak na stardoll czyli elkaEliza

paulisia99p pisze...

Zgłaszam się :D

Jestem obserwatorem pod nazwą paulisia99p tak samo jak mój nick na stardoll :*

Paulla;p pisze...

ZG jestem obserwator TheBestSzmaragd

Olcia pisze...

Zgłaszam się <3 Obeseruję jako Olcia^^ a na stardoll jestem Olunia29.1999 :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się! :D Obserwuje blog jako MissMaGirls . Taki sam nick mam na stardoll. Mam nadzieje że właścicielka cieszy się z tylu obserwatorów :)

Amy pisze...

amylee91 zgłaszam się.

Pati ♥ pisze...

zg sell01 ;)

XxDivinelyGirlxX pisze...

Zg. się.
Actimeeel.

vanilamuffin pisze...

Zgłaszam się obserwuje miss140xd

olivia1162 pisze...

zgłaszam się
olivia1162

Alexis .^^ pisze...

Zgłaszam się .!!! ^^

Obserwuje jako Alexis.^^
A na stardoll jestem jako olcia11

Gazellee pisze...

SD: DominikaPavlic
OB: Domii ;] lub Gazellee

Amy pisze...

AmyLee91 na Stardoll zgłasza się ^^